Mulla on taas tää päivittäminen vähän jäänyt, vaikka kesällä päätin otaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa päivittämään säännöllisesti.

Tällä hetkellä mua stressaa autoilu. Ostin syyskuussa auton töihin kulkua varten ja nyt siitä on vain päänvaivaa. Auton ovet ja jäässä ja sinne ei pääse sisälle. Tänään pääsin vänkärin puolelta. Huomenna ovet on kuintenkin taas jäässä ja saan miettiä että miten pääsen sisälle. Jos en pääse sisälle niin siitä ei auta muutakuin tilata taksi ja mennä sillä kun julksia kulkee niin huonosti. Muutenkin pelkään autoilua. Mua pelottaa ajaa sillä aamulla ja illlalla kotiin. Pelkään sitä kun nyt on liukasta. Perjantaina ja tänään itkin muutaman kyyneleen matkalla töihin ja töistä kotiin justiin tuon autoiluin takia. Mää niin inhoan sitä. 

Tää oli tälläine pitkä jutu. Mun oli pakko julkaista tää tälläisenään että jos se helpottaisi mun pelkoa jollakin tavalla. Kertokaahan miten te estätte sen että auton ovet ei jäädy kiinni. Oon laittanu silikoonia tiivisteisiin ja lukkosulaa lukkoon, mutta eipä oo auttanut asiaa ollenkaan.