No niin.

En tiiä yhtään mistä tuo otsikko tuli, mutta se nyt siinä saa luvan jököttää ennen kuin keksin paremmankaan. :)

Mitähän mä nyt kertoisin. Mä oon nyt siellä harjoittelussa ja mulla on kaksi ihan oko ohjaajaa. Se toinen on tiukka ja vaativat ja se toinen on rennompi. Välillä mua on ottanut sen toisen ohjaajan sanat päähän mutta se on temperamenttinen. Mutta oon aiankin vielä tullut sen kanssa toimeen. Siellä päiväkodissa on monta alle kaksi vuotiasta lasta ja niitten kanssa saa olla kokoajan menossa ja sitten siellä on niitä kolme - viisi vuotiaita lapsia. On nekin kyllä tosi vilkkaita. Mutta ne lapset ne kyllä ihania. Niitten ilmeet ja eleet ja kaikki ne kysymykset mitä ne kysyy on aivan mahtavia. Ne ei oo silleen mitenkään erityisesti testannut mua ja onneksi niin. Mä jo ensimmäisenä päivänä odotin niitten testaavan mua ja yllätyin kun sitä ei tullutkaan vastaan. .)

Ilmat ova olleet vähän monenlaisia nyt viikonkin sisällä. Viime viikolla oli pakkasta ja nyt on ihan sulaa. Pyörällä on inhottava ajaa minnekkään kun tiet on huonoja.

Mun viime viikko meni siinä että tutustuin sinne päiväkotiin ja aloitin tekemään näyttösunnitelmaa. Mun mielestä se näyttösuunnitelma saisi olla selkokielellä kun välillä vaikea ymmärtää mitä kyseiseen kohtaan haetaan. Palautin ensimmäisen verision eilen opettajalleni eikä tänään ollut vielä tullut palautetta. Saa nähdä kuinka paljon sitä pitää vielä korjata ja muuttaa että se menee läpi. :)

Sain tänään melkein tehtyä mun kaksipuoliset lapaset valmiiksi. On niissä ollut kyllä hommaakin. Mutta huomenna jos jaksaiisn päätellä ne niin ne olisivat valmiina. :)