Mä oon tänään tällä talvi pakkasella meittinyt tulevaa kesää. Mä oon hakenut tänään taas kesätöitä eri paikoista. Mä ainakin olen ollut aktiivinen töiden haun suhteen. Olen hakenut syksyksikin töihin kun valmistun nyt keväällä. Mutta saa nähdä saako niitä töitä. Toisaalta jossakin aliatajunnassa piilee ajatus jospa ei tarvitsisi mennä kesäksi töihin, mutta järki käskee hakemaan töitä ja menemään. Järjen ääntä olen nyt totellut, vaikka se välillä on tuntunut ihan oudolta.

Koulussa on sujunut ihan hyvin, vaikka en iltaisin ole saanut unta ja öyt on tullut nukuttua nyt viime aikoina huonosti. Olen saattnut herätä monta kertaa yössä ja katsoa kelloa. Aamulla on sitten väsyttänyt nousta ylös ja kelloa on tullut torkutetua muutaman kertaa ennen kuin pääsen sängystä ylös. Sitten on tullut kiire että kerkiää linja-autoon. Linkkussa istun melkein nukuksissa ja olen tainnut jo muutamana aamuna torkahtaakkin kun olen säpsähtynyt ja pää on ollut hieman pyörällä ja on pitänyt tarkasti katsoa  missä kohti sitä ollaan menossa. Eräs luokkakaveri sanoi minulle että alkaisin käyttämään uni lääkettä, mutta en itse oikein mielelläni käyttä mitään lääkkeitä. Pian jos ottaisin unilääkkeen en välttämättä aamulla heräisi kellon ääneen ja myöhästyisin koulusta.

T'änään oli koulussa sellainen edustus tehtääkin. Pareittain piti esitemllä omaa kouluaan yhdeksäs luokkalaisille. Sillin kun lähdin luokasta valmistelemaan meidän pistettämme mua jännitti. Mutta kun ne ysit tulivat meidän pisteelle mua ei jännittänyt yhtään. Mä jotenkin yllätyin, koska aina aikaisemmin mua on jännittänyt kaikki tuollainen, mutta nyt ei niin ollut. Se  vain meni tosta noin ja hyvin se mun mielestä menikin. Vaikka kaikki ysit eivät niin välittäneet kuunneella mitä sanottavaa meillä on. Opinnäytetyöstäkin oli tänään palautetunnit ja me saatiin siitä numero. Me saatiin siitä kolmonen!! : )

Taas on alkanut tuntua kurkussa sellaista karheutta. Toivottavasti en tule nuhaan kun harjoittelukin alkaa maanantaina.