Juttelin eilen netissä erään pojan kanssa, Tai oikeastaan se oli mies kun se oli minua kuusii vuotta vanhempi. Juttelin sille varauksella. En uskaltanut kertoa sille oikeastaan mitään nykyhetkeen sopivaa. Kerroin asioista vähän sivuten ja asiasta poiketen.  Mulle tuli heti mieleen ettei se oo se kuka se sanoo olevansa, mutta kuitekin hyvin pieni osa jossakin syvällä sisällni uskoi kaikkea sitä mitä se sanoi, vaikkakkin osa sen jutuista oloi sellaista mitä en uskoisi tavallisen ihmisen tekevän. Me juteltiin pari tuntia. Se kertoi siitä kuinka paljon se on matkustellut ja mihin se on nyt matkaamassa kun se jää lomalle. Se kerto että se on kirvesmies ja se on tällä hetkellä rakentamassa kerrostaloa toiselle paikkakunnalle. Se kertoi sen harrastuksista ja mä mun omista. Mä kerroin sille että mä opiskelen ja valmistun nyt keväällä. Sen kanssa jutteliminen tuntui mukavalta ja se vaikutti kiltiltä ja kohteliaalta. Se kylläkin saattoi ajatella mun olevan tosi nuori ja sen sana valinnat välillä hämmästyttivät mua, mutta en antanut niiden kuitenkaan niin vaikuttaa mun yö uniin. Mä oisin voinut jutella sen kanssa vielä kauemminkin mutta mua rupesi väsyttämään siinä kymmenen aikaan ja kirjoitin sille että mä taidan kohta puolin mennä nukkumaan kun on huomenna aikainen herätys. Olisi  kiva jutella toistekki. :) Se sitten vastas mulle: niin ois: ) hyvää yötä.   Mä en muista milloin viimeksi joku ois toivottanut mulle hyvät yöt ja saanut hyvälle mielelle vaikka en koskaan olisi nähnyt ihmistä enka edes tiedä sen oikeaa nimeä. Mutta tälläinen pieni asia sai mun huulille hymyn vaikken luottakkaan siihen yhtään kun en tiedä ihmisestä juurikaan mitään. Mä taisin tentata sitä aikalailla, kun kyselin siltkä kokoajan jotakin kysymyksiä, mutta en tiennyt mistä muustakaan sitä juttelis. Toiovttavasti annoin sille hyvän kuvan itsestäni. Mulla ei oo kuvaa siinä mun profiilissani eikä se ees kysyny sitä. Muutamaa muu kyseli sitä  ja musta tuntui että kuvalla on suurikin merkitys. Niin sillä  onkin, mutta mä en vaan uskalla näyttää omaa naamaani sellasessa kaikille, mutta joskus mun se täytyy sinne laittaa tai mä voisin tietenkin laittaa sne sille yksityisestikkin jos oikeen rupee se ihminen kiinnostamaan.Mä halusin vaan purkaa tän jonnekkin ylös ja muistiin itelleni. 

Mä juttelin taas sen pojan kanssa netissä. Se kerto että se on tällä hetkellä ko taolla thaimaassa. Se vaikutti vieläkin ihan mukavalta, mutta yks juttu oli sellanen mitä en ehkä usko sanoi eetä se oli taluttanut tiikeriä ja juottanut sen pentua juottopullolla. Se oli vähän sellanen asia mikä pisti  mietityttään mut se muuten vaikutti ihan aidolta ja se oli menossa nukkumaankin sikälaista aikaa kello oli 23.46 ja täällä suomessä kello oli 18.46. Mä kerroin sille että olin aloittanut harjoittelun yhessä ryhmiksessä. Ja kerroin että olen tykännyt olla siellä.  Se sanoi että oli kiva jutella ja toivoittasti juteltas taas uudestaan. Mä toivotin sille sen jälkeen kauniita unia. :) Ja se vastas Kiitos samoin. <3 : )      Me ei juteltu ku ehkä tunti, ja sen yhteys pätki aina välillä, mutta musta oli mukava jutella sen kanssa taas.

 

Oon pitkään miettinyt et julkaisisinko tän jutun. Kirjoitin tän tänne mulle itelleni muistiin joskus helmikuussa ja tuli luettua nyt näitä mun luonnoksia ja ajattelin että uskaltaisin julkaista tämän. Tää on ainut ihminen kuka siellä on vaikuttanut mukavalta ja me ei olla juteltu sitten sen helmikuun jälkeen. Se lähti pois siltä sivulta huhtikuussa ja enkä mäkään siellä oo käyny enään oikeestaan olleenkaan. Mut tolle ihmiselle mä kerroin kaikista mun huolista ja kaikesta mahdollisesta mukavasta mitä mulle oli käynyt. Se oli mun tukena yhessä vaikeassa asiassa. Ja olen kiitollinen tälle ihmiselle siitä.

Nyt voin sitten sanoa että on netttidiettauluakin tullut kokeiltua ilman kuvaa ja oikeaa nimeä. No nimimerkkini tuli väännettyä mun etunimestä, mutta siitä ei kyllä voi oikein arvata sitä. Ei se nettideittailu oo oikeen mua varten. Ehkä jollekkin se on, mutta ei mulle. Ja tää ihminen kenestä tässä kerroin tulee ansaitsemaan itselleen sen oikena ihmisen rinnalleen. Se en vain ole minä.