Noniin on ämäkin päivä koulussa mennyt ja mielestäni se meni hyvin ja syömässkin ehti käydä. : )

Me pidettiin kasi luokkalaisille sellainen hyvinvointipäivä. Mua jännitti ja pelotti kun piti ruveta kertomaan niille kaseille siitä meidän pisteestä. Ensimmäisellä kerralla mun sydän jyskytti. Tuntui ihan siltä kun se olisi tulossa kurkusta ulos. Toisella kerralla en tuntenut enään sykettä, mutta loput meni hyvin. Mä puhuin mun mielestä kuuluvasti, vaikka välillä puhuin liian nopeaa ja mitä suun sattuun. Yhessä kohdassa sanoin saman sanan monta kertaan ja piti oikein miettiä m itä seuraavaksi sanoa. ; ) Ne kuitenkin opii sen asian mielestäni hyvin. Tai ainakin siltä se vaikutti: Meidän piste ei ollut mitä mielenkiintoisimmasta päästä, mutta he jaksoivat kuunnella sen. Iltapäivästä huomasi kuinka he olivat jo väsyneitä.

Ulkonan aamulla satoi vettä ja  nyt iltapäivästä siellä on alkanut pakastua. Liukasta on. Meinasin pariin otteeseen kaatuakkin. : )  Joululoman viettoon olisi tarkoitus nyt alkaa. Torttuja en taisa tänään leipoa. Olen ihan poikki. Päivä oli kuitenkin uuvuttava, mutta se oli antoisa minulle. Sain kokomusta isommalle ryhmälle puhumisesta ja kokemusta siitä millaista on ohjata sen ikäisiä nuoria.