Nyt vietän syntymäpäiväänil.Äiti ja mummu muistivat minua alkuviikosta ja iskä soitti tänään ja onnitteli. Pari kaveria laittoi onnisttelu viestin. Nyt olen sitten tasan yhdeksäntoista vuotta vanha. Eikä tunnu yhtään siltä. Tuntuu kuin olisin vielä se sama kuusitoista vuotias tyttö joka on juuri valmistunut ylä-asteelta ja odottaa tietoa siitä että pääseekö jatko-opiskelemaan ammatikouluun. Nyt odotan vain tietoa siitä että saanko kesätöitä. Järki sanoo että pitää mennä kesäksi töihin, mutta jokin peini osa sisälläni haluaisi viettää kesän kotona, mutta samalla olen miettinyt mitä sitten päivän tekisin.

Olen aloittanut viime viikolla harjoittelun eräässä ryhmiksessä. Siellä on saanut käyttää vähän kielitaitoa, kun siellä on espanialainen opiskelija. Ei se kylläkään paljon ole puhunut, mutta jotakin ja olen saanut miettiä aina että mitä hän sanoi ja mitä minä vastaan hänelle. Olen vastannut yhdellä tai kahdella sanalla. Minulla kun tuo kielitaito ei ole kovin hyvä, mutta tässähän sitä saa harjoitella samalla. : )

Laitoin tänään hetken mielijohteesta hakemuksen erääseen päiväkotiin. En tiedä mistä se idea tuli, mutta hain sinne enkä kadu yhtään ainakaan tällä hetkellä. jospa sieltä edes jonkun päivän saisi tehdä esim. yhden päivän sijaisena tai jotain vastaavaa. : )

Mulle kuuluu muuten hyvää. se tyyppi jonka kanssa olen  jutellut ja laittanut viestiä on edelleen kuvioissa mukana tavallaan. Se eilen soitti mulle ekan kerran ja mä suutuin sille kun joku sen kaveri oli kuuntelemassa sitä puhelua. Se on nyt sitten päivän ajan koitellut lepytellä mua ja oon nauttinut siitä sen " kiusaamisesta". En nimittäin ole vastannut sen viesteihin. Tää on kyllä todella lapsellilsta tää mitä mä teen, mutta en ees tiiä miks mä niin teen. Kuitekin tiedän missä oma rajani kulkee ja tiedän mistä kaikesta sen kanssa voi puhua ja mistä ei.

Eilen oli vappu ja vietin sen kotona niin kuin viime vuonnakin. Tänään aamulla mun teki mieli käydä ostamassa puna- ja valkoviiniä ja oisin nyt illan aikana maistellut miltä ne maistuvat, mutta kun oli vasta tuuli lähteä polkemaan pyörällä niin en sitten mennyt hakemaan. Matkaakin olisi ollut pari kilometriä. Ei se paljoa ole, mutta jotenkin vain olin niin laiska etten lähtenytkään. En kylläkään ymmärrä viineistä mitään, mutta haluaisin joskus maistaa miltä ne maistuvat. Jos joku teistä tieää niistä jotain niin olisi kiva saada jokin vinkki mikä maistuu hyvältä ja mikä ei ja miten niitä säilytetään ja kuinka kauan ne säilyvät.

Haluan toivottaa teille kaikille oikein hyvää toukokouuta!