Flunssassa edelleen. Ei tosin mitenkään hirveässä, mutta kuitenkin.

Mä olin viikonlppuna sillä viikonloppu reissulla parin kaverin kanssa. Meillä tuli sitten sen toisen kanssa eriitaa lauantai yönä. Mä en tiiä mistä se oikein alkoi ja miten ja mistä se ees johtu.  Se ei vaan eneään puhunu mulle ja sitte ku se sano  jotain niin si tiuskas. Mä tietenkin luonollisesti rupesin puolustaan itteäni. Sunnuntainakaan me ei ouhuttu toisillemme oikeestaan mitään. Me ei olla vieläkään sovittu sitä ku me ei olla nähty viikonlopun jälkeen eikä kyllä olla soiteltukkaan. Toivottavasti me saadaan se riita sovittua nopeasti.

Vettä on satanut koko päivän ja eilenkin illlalla sitä jo ripotteli. Sunnuntaina oli kuulemma ollut myräkkä täällä päinä. Tuuli oli kaatanut puita tielle ja sähköt oli ollut poikki  monta tuntia, mutta mä en tienny siitä mitään ku istuin koko päivän linja- autossa.

Harkoittelukin on alkanut. Paikka on vaikuttanut ihan kivalta. Ohjaaja vaan ei oo sellanen kun luulin sen olevan. Se on aika tiukka niille lapsille. Eikä se oikeen oo kertoonu mitöä millonkin pitää tehä. Kaikki on tähän mennessä ollu kiinni mun oma. aloittellisuudesta.

Nyt pitäs ruveta tiskaamaan ja mennä sitten nukkumaan kun oon jo ihan poikki. : )