Olen nyt ollut kolme kuukautta työttömänä. Joitakin sijaisuuksia on ollut, mutta ei mitään sen kummempaa. Kävib viime viikon perjantainan työhaastattelussa. Sellaisessa haastattelussa en ole aikaisemmin ollutkaan, Se kesti noin viisi minnuuttia ja oli vain yksi ainut kysymys. Haastattelija katsoi työtodistukseni ja sanoin haastettalun lopuksi jotenkin näin: Jos  sää rupeat siivoomaan niin sulla menee taidot hukkaan. Oot hyvän ammatin käynyt ja lähihoitajia ei ole tällä alueella paljoa joten varmasti saat töitä omalta alalta.

Tuosta sitten päättelin että minua ei valittu siivoojaksi tavarataloon.

Olen kirjoittanut mielipide jutun lehteen ja laitoin sen nyt sinne toimitukseen. Se julkaistaa jo luultavasti tämän viikon perjanain lehdessä, mutta viimeistään parin viikon kuluessa. Jutussa käsittelin koulukiusaamista. Aamulla päätin että vien sen sinne toimitukseen ja sinne sen sitten vienkin. Päätoimittaja luki sen ja sanoi että sen voi julkasita. Ajankohtaa hän ei ihan tarkasti osannut sanoa, mutta kuitekin lupasi että se julkaistaa viimeistään parin viikon kuluessa. Musta tuntui tosi hyvältä.Saan oman sanani kuuluviin ja saan kertoa omista kokemuksistani sanomalehdessa, vaikkakin nimimerkillä. Nimimerkkini on pikkutyttö. Mua jännittää jo se kun se julkasitaa. Jännitän sitä että jos joku tunnistaa sen minun kirjoittamakseni jutuksi. Tommille olen kertonut että olen kirjoittanut jutun, mutta en ole kertonut mistä se kertoo. Enkä sitä että onko sitä jo julkasitu tai milloin se julkaistaan.

Tommilla on nyt hiihtoloma ja me nähdään tiistaina uudestaan. Me mennään silloin mmikro ostoksille, jos tommi on pysynt terveenä. Nillä on kotona sitä norovirusta liikkeellä joten en odota liikoja kun se voi sairastua ihan yhtäkkiä siihen.

Olen käyntyt katselemassa asuntoja. Eilen kävin katsomassa yhtä yksiötä aivan ydin keskustasta ja se oli täysin remontoitu, mutta siinä ei ollut parveketta joten se kaatui siihen. Parvekkeen haluan. Mulla tulee sellanen pakokauhun tunne jos ei ole parveketta että pääsisi ulos käymään. Jospa mää jostakin löytäsin sen asunnon,

Siinäpä oli vähän mun kuulumisia. Aurinkoista kevät päivää kaikille lukijoille!