Musta oli mukavaa ja tuntui hyvältä kun ihan vieras ihminen kassa jonossa hymyili minulle. Hymyilin hänellä takaisin tietenkin. Olin silloin itse hieman allapäin ja se näkyi varmasttikkin ulospäin. Ja tämä vieraan ihmisen hymy sai minut paremmalle tuulella ja miettimään etten olekkaan menettänyt yhtään mitään. Hymyile toisille ihmisille, sillä hymyllä voit pelastaa toisen päivän.: )

”Tulla lähelle vaatii sinulta voimaa, paljon väkevää voimaa.
Olla lähellä vaatii sinulta rohkeutta, paljon paljasta rohkeutta
Päästää lähelle, sisälle vaatii sinulta vain uskoa toiseen ihmiseen”

                                                                       -Tommy Tabermann

Löysin tämän nuron kun olin ylä-asteella ja siihen aikaan tuntui siltä ettei mikään oikein onnistu ja suju hyvin. Tämä Tommy Tabermanin runo on antanut minulle siitä asti voimaa selvitä kaikista vastoinkäymiseistä ja vaikeuksista joita olen lyhyen elämäni aikana jo kokoemut. Luen runoa vieläkin vaikeina aikoina ja tiedän silloin selviäväni.

Kävin perjantaina viettämässä isäinpäivää kotonani. Vien isälleni kahvipaketin. Mieitn kauna mitä isälleni ostaisin ja päädyin johonkin tarpeelliseen, joten siitä tuli kahvipaketti. Tiesin isäni juovan paljon kahvia, mutta miten se ei tullut heti mieleeni ostaa sitä.

Flunssassa ollaan edelleen. Kurkku on öysin kipeänä ja nenä vuotaa. Ei se sitten helpottanutkaan kun yhtenä päivänä niin luulin, koska se oli paljon parempi päivä. Jaksoin tehdäkkin asioita paremmin.