Tässä kirjoituksessa on taas pätkiä monelta eri päivältä. Mulla tulee niin harvoin tänne kirjoitettua.

Mietin tässä yksi ilta kuin luin erään toisen blogia. Hän on kirjoittanut nimimerkin turvin jo monta vuotta, paljon kauemmin kuin minä. Nyt hän kertoi kuka hän on. Minäkin ajattelin että jos joskus kirjoittaisin tänne ihan omalla nimelläni ilman nimimerkkini turvaa. Tällähetkellä ajatuskin siitä ette kertoisin teille kuka olen saa minut epäröimään. Pelkää sitä että joku tuttuni seuraa tätä. Pelkään että jos hän on joku sellainen josta olen kirjoittanut tänne. Vaikkakaan en ole kirjoittanut tänne kenestäkään heidän omilla nimillään.  Mutta jos joku tuttu tätä lukee niin varmasti tunnistaisi itsensä tekstistä.

Töissä on mennyt ihan mukavasti. "kesälomakin" meni mukavasti ja sille Tampereen reissullakin sää oli hyvä vaikka yhtenä päivänä satoikin vettä aamusta. Mä kävin siellä shoppailemassa ja kateltiin up:en ulkokulisseja. Joita me ei meinattu löytää millään. No me kateltiinkin niitä väärästä suunnista. Me oltiin pyörällä liikkeellä ja sillä reissulla tuliarrow-10x10.png yli 20 kilometriä matkaa. Loppu matkasta mä olin ihan poikki ja äksyilin mun siskolle. Mutta se oli kiltti mulle. Mä oisin voinu olla siellä vielä monta päivää enemmänkin, mutta en tiiä oisko se aika sitten kulunut miten. Kun oltiin jo kolmena päivänä tehty vaikka mitä. Mutta matka oli matkan arvoinen ja voisin mennä sinne taas joskus uudestaankin.

Meillä oli työpaikanlla taas sellainen virkistys ilta. Ensin oli koulutusta mökillä. Ja sit osa meni kiipeilemään. Mä en uskaltanu mennä kiipeileen. Mä pelkään korkeita paikkoja. Niin siksi en menny. Ilalla käytiin baarissa. Sit yöllä mä tulin kotia yhen työkaverin kyydillä. Olin mä kyllä ihan poikki.

Yksi päivä mun naapuri kävi kysymässä multa apua netti deitti profiilin kanssa. Ensimmäisen kerran se kävi mulla kysymässä että miten hän saa muutettua päivämäärän syntymä- aikaan ja mä autoin sitä sitten. Sitten se tuli jonkun ajan päästä uudestaan ja kysyi ettei miksi hän saa laitettua viestiä jollekkin siellä. Mä sitten menin sille taas neuvomaan sen viestin lähettämisessä. Ensin mäkään en ymmärtänyt, että mikä siinä on vikana ettei se viesti lähde perille, mutta sitten vihdoin ja viimen hokasin sen. Jotenkin tuntuu oudolta että noinkni " vanhat" ihmiset netti deittalee. Hän laittoi siihen profiilin että on 48 vuotias ja viestiin hän kirjoitti että hän on 50 vuotias. Hän jakoi kerran sellaisia vaalimainoksia joissa hän kertoi olevansa eläkkeellä ja hän monesti on puhunut minulle että hän on sihteerinä jossakin toimistossa. Minusta hän näyttää vanhemmalta kuin 50 vuotias, mutta mistä sen tietää minkä ikäinen ihminen todella on. Tämä nainen on mustilainen tai ainakin jollakin tavalla.  Hän on joitakin piirteitä omaksunut siitä kulttuurista. Esim. niitä vaatteita hän piti aina silloin kuin hänen miehensä oli käymässä hänelle, muutoin niitä ei näkynyt. Mutta saaphan hän olla sellainen kuin hän on.