No niin. Lunta sataa ja pakkasta on ollut jo parina päivänä 10 astetta.

Tänään mulla oli arviointi keskustelu. Musta se meni hyvin. Mä tiedostin omat heikkouteni ja vahvuuteni. Sain hyvää palautetta ja arvosanaksi tuli kolmonen. : ) Mua kyllä jännitti aivan kauhiasti. Olin kankea ja jäykkä koko sen keskustelun ajan. : ) Tuolla oli kyllä ihan mukava olla harjoittelussa. Kumpa sita aikaa voisi vielä jatkaa vaikka koko loppu vuoden kevääseen asti. Mulla kyllä tulee ikävä niitä lapsia ja työntekijöitä.

Mä oon nähny nyt muutamana yönä kummallisia unia. Yks niistä oli niin toden tuntuinen että herätessäkin piti miettiä onko tää nyt vielä sitä unta. Mä ajattelin kitjoittaa nyt niitä näkemiäni unia tänne.

Tässä ensimämäisessä aika ja paikka vaihtuu tiuhaan tahtia. : )

Mä kävin hakemassa mummulta auton ja olin lähdössä yksin ajamaan kouluun. Pelkäsin ajavani ojaan kun oli niin liukasta. . Yhtäkksiä auton takapenkilla istuu kolme ihmistä. Sitten auto muuttui linja. autoon jota ajoin. Kohta olinkin menossa linja. auton käytävällä etsien istumapaikkaa. Yksi paikka oli tyhjänän. Se oli toiseksi viimeisellä rivillä oleva käytävä paikka. Istuin siihen niin että laitoin oman reppuni sen vieressä olevan päällä. Pidin jalkojani käytävällä ja katsoin ulos ikkunasta. Kohta vaihdoin asentoani ja vieressä istuva henkilö kaatui päälleni. Hän painoi paljon enkä meinannut saada häntä ylös. Yhtäkkiä oln taas mummun autossa ajamassa sitä. Olin menossa hakameaan kaveriani jostakin. Pysähdyin tien risteykseen. Risteyksessä oli kyltti naukkala 4. Näin kaverini juoksevan keltaisen talon pihalla sian kanssa. Ilotulitteita näkyin taivaalla. Missään ei näkynyt ketään.

Unessa oli ihmisiä joiden kanssa olen ollut tekemisissä viimeksi seiska luokalla. On kyllä jännä mistä unet tulevat ja miten ne mihinkin liittyvät. En olisi milään halunnut aamulla nousta siitä unesta. Unessani oli sellainen jännä tunnelta. Kun odotin siitä tien risteyksessä mahan pohjassani kihelmöi. Mitähän olisi tapahtunut jos kello ei olisi herättänyt minua, Olisinkohan enään sitten muistanut untani.