Kauheeta ajatella että oon ees kirjoittanut tälläisen jutun julkaistavaksi. Tää on niin henkilökohtainen.  Satuttava. 

Tommi oli mulla käymässä taas viikonlopun. Se tuli perjantaina ja lähti maanantai aamuna. ( silloin maanantaina se meni töihin. Eli tämä tapahtui kesällä.)

Lauantaina meillä oli ne Tommin kaverin synttärit siellä mökillä. Alku viikolla kävi yksi juttu. Sellainen juttu mikä sai mut pelkäämään yhtä asiaa. Sitä asiaa pelkäsin vielä viikkoja vielä sen jälkeenkin. Pelko siitä tulee aina silloin tällöin vieläkin mun mieleen.

Nimittäin hyväilyä. Alkuviikosta tiistaina Tommi oli mulla käymässä ja oli yötäkin. Me hyvälitiin toisiamme olohuoneen sohvalla leikkisästi. Me mentiin siitä sitten kamarin puolelle. Meillä oli alusvaatteet päällä. Me hyväiltiin siitä päältä. Tommin ote voimistui ja musta alkoi tuntua pahalta se. Mä sanoin sille sitten että ei noin lujaa. Se pyysi anteeksi ja kysyi saako jatkaa. Mä annoin sen jatkaa. Se jäi mun mieleen. Pelkäsin että se tekee uudestaankin niin lujaa. Mua pelotti. Mua pelotti että se ei lopeta sitä. Pelko oli turhaa. Tommi on herkkä ja se ei oo pakottanu mua kertaakaan. Eikä satuttanutkaan. Paitsi nyt tiistaina. 

 

Mää puhuin sille sitten perjantai iltana siitä. Kyselin siitä jotain että innostuiko se silloin siinä tilanteessa niin paljon. Se sanoi että innostui. Me itkettiin molemmat siinä sitten. Se kysyi multa että mitä mää pelkäsin. En osannut vastata silloin siinä tilanteessa mitään. Se kysyi että loukkasiko se mua seksuaalisesti. Siihen mää vastasin että et kai. 

Siitä oli kamalan vaikea puhua.  Molemmilla oli paha mieli. Tommi sanoi että olin koko viikon ollut vähän surullinen ja se kysyi että johtuiko se siitä. Sanoin että johtui. Se pyysi multa anteeksii muutamaan kertaan. Me siinä sitten halattiin ja lohdutettiin toisiamme. Tuli sellainen ettei tiennyt mitä oikein pitäisi sanoa. Me ei puhuttu sen jälkeen oikeastaan mitään. Me syötiin iltapala ja mentiin nukkumaan. Tommi piti mua kädestä kiinni. 

Muutama viikko tuon tapahtuman jälkeen me hyväiltiin taas. Me ei oltu hyväilty toisiamme muutamaan viikkoon. Tällä kertaa huosujen alta käsin. Mua pelotti. Mua pelotti että se laitaa sormensa sinne reikään. En uskaltanut  siinä tilanteessa sanoa siitä. Se ei laittanut sitä sormea sinne. En antanut sen kauan hyväillä kun siirsin sen käden pois sieltä.  Mua pelotti että se taas satuttaa mua. Vaikka se teki sen hellästi. Jälkeen päin se kyseli että miltä musta tuntui ja silitteli mua. 

Mun pitäs varmaan puhua sille siitä että mua pelottaa. Mun pitäs vaan puhua siitä sille. Puhua ja puhua. Kertoa miltä musta tuntuu. Vaikka selkä siihen päin jos en muuten. Vaikka ihan pilkkopimeässä niin ettei se nää mun kasvoja. Mua vaan pelottaa kertoakkin sille että mua pelottaa. Mutta mun on pakko sanoa siitä sille. Parisuhteessa pitää pysytyä puhumaan tuollaisesta.