Olen aloittanut kirjottamaan tätä juttua jo huhtikuun alussa, mutta en ole koskaan saanut sitä loppuun asti jä tänään sitten viimestelin sitä ja se näyttää nyt valmiilta. Kirjoitus virheitä sieltä saattaa kylläkin löytyä. Yritin katsoa ettei niitä nyt ihan hirveästi ole, mutta niitä saattaa siellä olla. :)

Nyt olisi sitten viimeinen normaali koulupäivä takana. Ensi viikolla alkaa sitten  harjoittelu päiväkodissa. Tänään aamusta tehtiin ryhmätöitä. Mun ryhmästä kaikki tupakoi ja mä menin ekaa kertaa koko tou koulu aikana tupakalle niitten mukaan ja vieläpä oma aloitteisesti ja mä jopa juttelin niille muutaman sanan siellä, : ) Huomaa että olen kasvanut ihmisenä ja samaa palautetta sain myös tänään ryhmänohjaajaltani. Hän sanoi että on ollut hieno seurata aikuistumistasi ja olet saanut rohkeutta lisää! Musta tuntui niiin hyvältä ja samalla haikealta. En näe niitä ihmisiä välttämässtä koskaan enaan. Mutta eikö elämässä pidä samalla luopuja ja ottaa vastaan jotain. Nyt sitten luovun koulun käynnistä ja otan valmistumisen vastaan.

 

Pesin yksi päivä ikkunoita, mutta eipä siitä kovin paljon apua ollut kun siitepöly kausi on menossa ja ne on melkein heti likaisina. Nuhaakin on tullut sairasteltua taas ja toivottavasti ehdin parantua ennen harjoittelua kunnolla.

Kesä ei näytä vielä minkäänlaisia merkkejä. Lunta on satanutmonena päivänä ja maakin on ollut valkoinen ja pakkasta on ollujt kymmenisen astetta yksi päivä. Mutta eräs vanha ihminen sanoi että jos nyt alku keväästä on kylmää niin kesällä on lämpimämpää. Jospa se sitten olisi niin.  Ei muutakuin ensi viikko odotellessa.