Influenssaa sairastellessa on tämä viikko kulunut.Vaikka nyt on vasta torstai. Kuumetta tuli viime viikon lauantai iltana ja sunnuntaina sitä oli vielä vähän. Maanantaina kuume oli poissa ja menin harjoittupaikkaani ja siellä mulla tuli sitten kauhea olo, mutta jaksoin kuitenkin sinnitellä kokopäivän loppuun asti siellä. Kotona mittaisn kuumeen ja sitä oli 38,8 astetta. Pää oli kipeä ja joka paikkaa koski. Ilalla rupesin oksentamaan. Oksensin muutaman kerran ja se sitten loppui siihen. Tiistai aamuna kuumetta oli saman verran kuin maanantai iltana, mutta puolen päivän aikaan kuume oli poissa. Keskiviikkokin olin kotona ja niin olen myös tänään. Sairaanhoitaja kirjoitti minulle kolme päivää sairasulomaa ja pidän sitä tämän päivän vielä vaikka kuumeessa en ole ollutkaan enään pariin päivään. Eilen oli tosin pää kipeänä. Eillinen ja tistai meni telivisiota katsellessa. Ja tänään ajattelin vilkasita näyttösuunnitelmaan muistutuksena ja siivota hieman asuntoani, mutta kuitenkin levähtää.  Kyllä se kuume vie voimia. Mutta minua jäi mietityttämään miten se kuume nuosi ja laski niin nopeasti. Miten sitä voi olla 38 asteen kuumeessa aamulla illalla on on lämpö normaalina eli 36.8. 

Ensi viikolla oli tarkoitus pitää hiihtoloma, mutta tämän sairastelun takia se loma jää nyt vain neljäönpäivän mittaiseksi. Mutta eipä se niin haittaa kun sai kuitenkin sairastaa rauhassaa, ja toipua nuhasta, mutta siitä toipuminen vielä kestää pahimmimman yli kuitenkin olen jo päässyt.

Ilmakni on kaunis. Aurinko paistaa ja lunta on vaan siellä täällä maassa. katupölykin on alkanut jo hieman pöllyt ja ptiää ruveta käyttämään allergia lääkketiä. On siis tiedossapitkä kevät.

Kello on puoli yksitoista ja istun edelleen sängyssä. Olen ollut hereillä jo monta tuntia, mutta en siltikään ole noussut sängystä mihinkään.

Mutta jospa sitä nyt saisin itseni ylös tekemään jotain. Hyvää aurinkoista päivää kaikille!