Olin viikon lomalla kesäkuussa perheeni kanssa. Tai osa heistä oli mukana. Loma oli aivan mahtava. Siellä sai aivan mahtavaa ruokaa ja liikkua sai vaikka kuinka paljon. Ja autollakin sain ajaa.  

Me oltiin siellä sellaisessa pienessä mökissä yhden ravintolan juurella. Me käytiin siellä ravitolassa aina syömässä aamupala ja päivällinen. Ja se ruoka oli niin ihanaa etten muista milloin viimeksi olisin syönyt jotain niin hyvää. Varmaan tuli lisäkilojakin viikon aikana. Siellä oli ohjattua jumppaa missä kävin pari kertaa ja mahdollisuus käydä kuntosalilla ja uimassa. Uimassa me käytiin joka päivä ja kuntosalilla pari kertaa. Yhden kerran kun me oltiin uimassa niin sinne isoon altaaseen tuli tyttö vanhempiensa ja isovanhempiensa kanssa uimaan. Tyttö oli joku kymmenen vuotias. Kun hän tuli altaaseen hän vajosi veden alle ja yritti tulla sieltä ylös.( Sillä hetkellä jo  isä ja pappa oli altaassa. Äiti ja mummo oli tulossa sinne.) Tytön mummo sanoi tytälle silloin ettei sitä noin uida.Olin vähän aikaa paikallani ja mennin sitten nostamaan tytön ylös veden alta. Tytön mummo kiitteli avusta. Lähdin sieltä altaasta sitten pois lasten kahluu altaaseen. 

Musta rupes sen tilanteen jälkeen pelottamaan. Mun sydän hakkas hullunlailla. Olin ihan tosissani säikähtänyt. Omasta mielstäni olin siinä tilanteessa ihan rauhallinen. Nostin siinä tytön ylös vedestä ja pidin häntä käsilläni kiinni sen aikaa kun mummo tuli ja otti hänet. Musta sitten illalla tuntui että olin tehnyt todella hyvän teon. sen tytön puolesta. 

Oli kyllä mukava palata sieltä kotiin. Kaipasin jo omaa rauhaa. Mutta tälläinen loma oli  piristystä tavalliselle arjelle.Vaikka sää nyt ei suosinutkaan.