Nyt ois sitten vuorossa tää mun kuva postaus. Tosin tää kuva postaus ei onnistunut. Kuvat olivat väärinpäin ja sitten kun julkaisin sen niin kuvat eivät näkyneet. Joten ensimmäisen kuva postaus oli tällänen. Mä tässä alan ihan tosissani opetlla sitä niin ehkä joskus saan tänne sitten sellaisen oikean kuvapostauksen laitettua.

Töissä on sujunut ihan hyvin. Tosin taas muutamana viime päivänä musta on tuntunut että olen taas ulkopuolella asioista. Edellinen viikko sujuin ihan toisen melkein kokonaan, joten totuin siihen jo. Mutta taas palataan takaisin arkeen. Joulujuhlan suunnittelu on käynnissä ja mä esitin muutaman idean, mutta mulla tuli heti sellainen olo että se tymättiin. Ei sitä niin todesta otettu. Pari sanaa siitä sanottiin ja sitten se koko idea unohdettiin. Mun mielestä se oli hyvä idea. Sillä ois voinu vaikka lopettaa koko jutun ku se on mun mielestä sellanen uni laulu. Mut se siitä ideasta. Ei sitä käytetä. Mun pitäs keksiä joku uus idea ja esittää se sit muille työntekijöille.

Mulla oli jotekin mukava päivä. Musta tuntui tosi mukavalta kun yksi lapse selvästi tykkäs musta. Mä olin sille tänään tärkeä. Tosin muutama päivä sitten en niin ollut. Mut se leikki koko päivän mun kanssa ja ainakun mä olin tekemässä jotain mutta aina se lapsi jostain siihen viereen ilmestyi. Musta oli mukavakin leikkiä sen kanssa ja muidenkin lasten kanssa. Mä olin koko iltapäivän poikien huoneessa niitten kanssa niin ei tarvinnut niiden työkavereiden kanssa istua. SItä paitsi lapsista on mukavaa kun joku aikuinen leikkii niitten kans. Mä haluun et niille jää hyvät muistot vaikka ne ei mua muistaisikaan. Ja tääkin lapsi on vasta kaksi vuotias mistä mä äsken tossa mainitsen niin ei se mua tuu muistaan enään muutaman kuukauden päästä. Mulla ei varmaan tuu työt jatkuun. Mä kato oon kysyny siltä pomolta siitä ja se on aina sanonut ettei osaa sanoa.Muutenkin vaan tuntuu siltä kun sitä palautetta on tullut vähän joka tuutista.

Kävin myös yksi päivä kampaajalla. Tukkaan vaan lyhennettiin. Leikattiin kuivimmat latvasta pois. Juttelin sen kampaajan kanssa siitä et jos ens kerralla ottaisin raitoja tukkaan. Vaalemapia mä haluaisin. Mut en tiiä sitä sitten et tuleeko niitä kuitenkaan otettua. Ne raidat kasvaisivat pois eikä niin tulisi sitä juurikasvua kuin jos värjäisin koko tukan.Mut se ainakin oottaa sinne kesään asti. Mä käyn yleensä leikkaan tukan puolen vuoden välein. 

Nyt mä voisn vähän mainostaa tai kehua itteäni. Mä aloitin viime viikolla sellaisen kuukauden kestävän kuntokuurin. Idea tuli toisesta blogista. Hän oli kirjoittanut aiheesta muistaakseni viimevuonna ja mä ajattelin nyt kokeille sitä. Mä kokeilen lankutusta et joka päivä kuukauden ajan lakuntan. Lankutus aika kasvaa aina päivien myötä. Välissä on pari lepopäivää. Mä vähän helpotin sitä ohjelmaa niin että aikaa on vähennetty. Mulla on sen verran huono kunto. Mut katotaan et jaksanko koko kuukauden ajan nuodattaa sitä. Mä annan niin helposti periksi ja jos lihakset tulee kipeäksi niin mua ei yhtää hyvittas tehdä mitään.