Oon monta kertaa tää tyhjä sivu auki istunu tän ruudun eessä ja miettinyt että mitä tänne kirjoittaisin. 

Mutta nyt jospa kertoisin siitä mun harjoittelusta. Se on ohi ja meni hyvin. En millään olisi halunnut lopettaa sitä, mutta kouluun täytyi mennä takaisin.Jännitin kouluun menoa, mutta tämä viikko on ollut ihan älyttömän mukava. Mulla on ollu kokoajan tunnilla joku jolle höpöttää aina kun on tehnyt mieli. Mutta välillä kun olen halunnut kuunnella opetusta sitä on vierustoverini häirinnyt juttelemalla. : )  Ryhmätöidenkään tekeminen ei ole tuntunut ainakaan vielä sellaiselta vaivalloiselta vaan itseasissa mukavalta. Mulla on ollut tosi hyvä viikko koulussa ja muutenkin. 

Viime viikolla se mun  liukkaan ajo meni hyvin. Aamulla mua jännitti aivan kauheasti ja vielä siellä paikan päälläkin, mutta sitten kun ruvettiin ajamaan niin se jännitys loppui. Teoria tunnitkin meni tosi nopeesti enkä ees huomannu että olin yksin siellä ilman ketään kaveria. Ne oli kaikki mua vanhempia mut ei se mua haitannut ollenkaan. Eipä ollut ainakaan ketään tuttua jota olisin sitten siellä kokoajan jännittänyt.

Mä oon jutellu netissä yhen ihmisen kanssa. Oon kokoajan ollut varovainen sen kanssa ja oon nyt huomannu tän kahden kuukauden aikana siinä sellaisia piirteitä jotka on jotenkin outoja. Se puhuu koko ajan hammasraudoista ja on muutenkin sellanen outo. Mut kun on niitä sen viestejä lukenut joskus kun on ollut sellanen olo että haluaa vähän nauraa niin sitä on kyllä saanut. Se on varmaan joku narsisti tai joku sellanen. Alku viikolla sitten päätin etten pidä enään yhteyttä siihen tyyppiin. Ei se nettideittailu oo mua varten. Siitähän ei tiiä et kenen hullun kans siinä puhuu.  

Istutin viime viikonloppuna auringon kukkua ja köynöstä. Tai itseasissa kylvin ja ne on nyt tällä viikolla ruvennu itämään. Auringonkukat sais jo jotenkin tukea. Köynös on vasta pikkusen tullu näkyviin. Musta on niin mukava katsoa kun keviäällä lehdet rupeaa tulemaan puihin ja se tuoksu mikä keväisin on. Se on se mitä kaipaan pitkän talven jälkeen ja sitä miltä ilam tuoksuu sateen jälkeen. Mä oon jo ihan kesä fiiliksissä. Hyvää viikonloppua kaikille.