Yskässä ollaan edelleen. Mietin tänään sitä että onko influenssa rokotteesta hyötyä. Saisin sen tänä vuonna, mutta olen kuullut ettei siitä olisikaan mitään hyötyä. En oikein tiedä mitä tekisin. ottaisinko rokotteen vain en? Millaisisa kokomuksia tiellä on rokottamisesta?

Meillä oli tänään koulussa sellaisen toiminta päivän suunnittelua koko pitkä päivä. Me tehtiin ne meidän eri toimintapisteet valmiiksi ja harjoiteltiin luokan kanssa. Meidän ryhmän piste kertoo hygieniasta. Mun mielestä se meidän piste onnistui hyvon, mutta opettajalta ja muutamalta opiskelijalta tuli vain negatiivistä palutetta. Oli niissä palautteissa itua, mutta kun sitä samaa asiaa jankattin monta kertaa niin rupesi ärsyttämään. Mua oikein otti päästä se jankuttamine. Sen palautteen kuulu kyllä kerrasta, mutta se jankuttaminen. No se varmaan tuntuu justiin samalta kun se mitä olen siitä jo tässä jankannut. : )

Linja- autossa ei ole tällä viikolla kulkenut paljoa väkeä. On aina aamuisin ollut tilaa istua ja paikkoja mistä valita. := kuski vaan ei ole mitenkään sellainen jonka haluaisi joka arki päivä nähdä. Sillä on tapana kattoa kaikkai nuoria naisia päästä varpaisiin asti sinä aikana ku ne maksaa tai leimaa itsensä sisään. kerran mä katoin että mitä se oikein mua mollaa ja se yritti hymyillä mulle, mutta mä mulkasin sitä takasi.  Se monestikkin on lirkutellu, mutta en oo sanonu sille sanaakaan, vaan kävelly sinne istumaan noteeraamatta mitään. Se on kyllä niin inhottavaa.

Viikonloppu reissu olisi sitten tulossa. Vielä on kaikki pakkaamatta ja ostamatta. No kyllä sitä kerkiää. : )

Nyt pitäs varmaan ruveta jatkamaan tenttiin lukua. : )