Oon tavannu yhden miehen baarissa viime viikonloppuna. Se on mua vanhempi ja asuu kauempana. Välimatkaa meillä on sellaiset pari sataa kilometriä. Mut se tyyppi vie multa jalat alta jo ensi kohtaamisella. Eikä me olla nähty nyt kun pari kertaa ja oon jo ihan lääpälläni siihen. Vaikka ei varmaan kannattaisi. 

Baarissa se tuli jutteleen mulle. Ensin meidän katsee kohtas ja mä hymyilin sille ja sit se tulikin jo siihen mun luo ja esittäytyi. Me mentiinkin siitä sitten juttelemaan ja juteltiinkin aika paljon. Harrastuksista ja työstä. Se halaili mua paljon ja oli muutenikin sellainen joka halusi läheisyyttä. Se lähti sit illan päätteeksi saattamaan mua kotiin. Me halattiin siinä mun pihalla sitten tovi ja sit se lähti pois siitä. Sunnuntaina se sitten soitti mulle ja kysyi et haluaisinko  nähdä sitä. Mähän halusin. Me sovittiin et se tulee hakemaan mua torstaina ja mentäs kahville. Alkuun mä ajattelin et se ei tulin soittamaan mulle, mutta se sit kuitenkin soitti silloin sunnuntaina.

No sitten koitti torstai ja se tuli hakemaan mua ja me mentiin kahville. Me halattiin mun pihalla ja mentiin sitten sen autolla kahvilaan. Matkalla me ei puhuttu oikeestaan mitään muutama lause vaihdettiin siitä et minne mennään.  Se tarjos mulle teen. Auko ovia ja oli kohtelias. Alkuun kahvi kupin äärellä me oltiin hiljaa, mut sit mä avasin suuni ja sanoin jotain. En tosin enään muista et mitä sanoin ku jännitin niin paljon. Me sit jonkin verran juteltiin aika vähän, mut kuitenkin. Jotain haaveista ja talvirenkaitten vaihdoista ja matkailusta. Välissä meillä oli pitkiä hetkiä et ei puhuttu mitään ja silloin me vilkuiltiin toisiamme aina välillä. Oltiin suurin piirtein tunti istuttu siellä kahvilassa niin mä sit ehdotin et jos mentäs kävelylle. Me sit käytiin joen rannassa kävelemässä. Matkalla me ei puhuttu mitään. Oltiin ihan hiljaa. Sit mä puhuin jotain valoista jotka loisti siihen jokeen.  Sit me pysähdyttiin siinä rannassa ja kateltiin vähä aikaa maisemia. Sit se otti mua kädestä kiinni. Se tuntui tosi rauhalliselta ja turvalliselta. Sit se halas mua pitkään. Siinä sit ku oltiin halattu se ei enään ottanut mua kädestä kiinni, niimpä mä sit otin sitä kädestä kiinni. Kohta se halas mua uudestaan ja siinä mä sit kysyin siltä et millä mielellä se on liikkeellä? Se vastas:" Että tutustumassa uusiin ihmisiin ja pitämässä hauskaa tiiätkkö." Sitten kysyin et onko sillä ollu mitään vakavia suhteita ja et haluisko se jotakin vakaa? Se vastas et sillä on ollu jotain pieniä juttuja ja haluais. Me halttiin koko ajan siinä ku kysyin noita kysymyksiä ja ku se vastas niihin.  Se antoi mulle siinä pienen suukokin poskelle. Musta tuntui et se ois halunnu suudella ihan kunnolla, mut mä en halunnu. Sit se otti mua taas kädestä kiinni ja seisottiin siinä vielä hetki ihan hiljaa. Sit me lähdettiin kävelemään takas autolle päin. Se toi mut kotiin. Siinä autossa se kysyi et haluainko et se tulis käymään mulle viikonloppuna kahvilla. Mä vastasin et joo. Sit me halattiin siinä ja mä lähin kotiin ja se kait omaansa. 

Se sanoi mua säihkysilmäksi ja et mulla on kaunis hymy. Mut mulla tuli heti sellanen oli siinä ku me halattiin siellä joen rannassa et se ei halua mitään vakavaa juttua. Tuli vahvasti vaan sellanen tunne, mut mä haluun nähä sen kuitenkin uudestaan, vaikka siitä ei tuliskaan mitään vakavaa. Mun pitää koittaa pitää tunteet aisoissa ettei tuu mitään kauheita pettymyksiä.Se tuntui jo siellä baarissa sellaselta tutulta ja turvallisesta ja sama tunne jatkui vieläkin. 

Haluaisin ottaa siihen yhteyttä , mutta oonko liian innokas jos heti seuraavana iltana meen laitan sille viestiä. En halua olla liian tyrkky, mut en halua et se saa sellasen kuvan musta ettei mua kiinnosta. Mitä mun pitäs tehdä? Miten mun pitäs edetä? Antakaa mulle vinkkejä. Tää kaikki on mulle ihan uutta.