Siitä on taas pitkä aika kun oon viimeksi kirjoittanut tänne. Mulla on tässä tapahtunut kaikenlaista. 

Edelleen olen työttömänä, mutta olen saanut sijaisuuksia kaupunkgin päiväkodista jonkin verran, mutta nyt yhäkkiä ne sitten loppuivat sieltä. Mua ei enään vaan kysytty. Mulla tuli siitä paha mieli. Olin nimittäin tykännyt kaikesta huolimatta olla siellä.

Olen hakenut tosi moneen paikkaan töihin. Pääasiassa kauppoihin, mutta en ole päässyt niihin. Niihin on varmaan otettu sellainen jolla on alan koulutus. Pääsin mää yhteen työhaastatteluun, mutta en tullut valituksi. Sitä vähän toivoinkin se olis ollut nimittäin puhelinmyyntityötä. Ei oikein innostanut itseänikään se työ. Oon mää oman alan töitäkin hakenut. Nyt hain yhdelle toisella paikkakunnalle vakituiseen paikkaan. Saapa nähä miten käy. Hakioita on varmasti monia. Pitää vaan pitää peukut pystyssä. Kun kaikista kaupoista tuli ilmoitus että mua valittu niin mulla oli mieli aika maassa muutaman viikon ajan. Mutta nyt mieli on taas korkealla. 

Mä oon katellut asuntojakin. Mulla oli tänään sovittu yhden vuokralaisen kanssa että käyn katsomassa sitä asuntoa. Mutta se ei sitten koskaan tullutkaan sinne paikalle. Mä ootin äitin kanssa siellä reulu puoli tuntia ja yritiyn soittaakkin sille, mutta se oli laittanut puhelimen kiinni. Sillä ei ollut varmaan aikomustakaan tulla näyttämään sitä. Mulla tuli siitäkin paha mieli ja piti kotona vähän itkeäkkin sitä. Mutta tulee kai niitä asuntoja toistekkin. PItää vaan odottaa. Mua kyllä tympi oottaa siellä. Ois vaan sanonu ettei sille käy ettei ois tarvinnu turhaan sinne asti mennä.

Tommi on nyt kesän täällä päin.Me ollaan nähty nyt vähän useammin nyt kun sillä on ollut harjoittelu täälläpäin. Me käytiin viime viikolla ulkona syömässä ja se oli mulla ekaa kertaa kokonaisen viikonlopun. Mulla oli tosi mukava viikonloppu. Toivottavasti silläkin oli. Mä oon niin ihastunu siihem. Mää aina ootan sitä että nähään. Tääänkin se on tulossa käymään. Me käydään vaan lenkillä, mutta siltikin. Musta on mukava viettää sen kanssa aikaa. Ens vuonna se on menossa valtimolle opiskelemaan ja sinne on täältä varmaan jotain 300 kilometriä matkaa. Me ei sitten ens vuonna nähä niin usein. Ens vuodesta tulee varmaan vaikea, kun nyt kesällä nähdään tosi usein. 

Tässäpä oli näitä mun kuulumisia. Mukavaa loppu kevättä ja kesää!!!