Mulla oli tiistaina koulupäivä. Me tehtiin koko päivä näyttösuunnitelmaa. Mä olin saanut jo valmiiksi sen aikaismmin enkä oikein koko päivän aikana muuttanut sitä ollenkaan. Olisin odottanut että se opettaja olisi laittanut siihen jotain kommentteja ennen koulupäivää kun se piti jo palauttaa viime viikolla sille opettajalle, mutta ei se ollut laittanut mitään mihinkään ylös. Musta ähän tuntui että olikohan se lukenut sitä ollenkaan.  Me  vaan käytiin yhdessä sitä läpi ja se sanoi että täydentäkää sitä samalla kun käydään läpi. Se ei edes halunnut tarkistaa niitä läpi, vaan sanoin kun me näin yhdessä sen teemme niin kyllä ne läpi menevät. Eihän se voi tietää mitä mä siihen kirjoitin kun ei se katsonut sitä suunnitelmaa koko päivän aikana. Suurimman osan päivästä mä pelasin ja aina kun se kysyi  mitä mä olin laittanut mä äkkiä vilaisin suunnitelmaani ja sanoin mitä olin sinne kirjoittanut. Mä en päässyt sitä peliä kokonaan läpi, mutta en hermosttunut siinä kertaakaan, vaikka samaa tasoa piti pelata monta kertaa. Sain harjoittelupaikassani tehtyä yhden tosi hyvän jutun Tai ainakin minulle se oli iso asia. Sain erään lapsen  joka ei ole oiken totellut mua niis tottelemaan. Olin todella tiukkana ja pelottavana. Niin se lapsi sanoi että täti näyttää pelottavalta. Ei kylläkään ollut tarkoitus näyttää pelottavalta. Musta tuntui todelle hyvältä kun sain sen tottelemaan. Mä jotenkin tavallaan ylitin itseni. käytin ääntänä paljon suuremmin mitä muuten ja painotin sitä eri tavalla.

Sain eilen uuden jääkaapin. Se tuotiin kotiin illlalla. Ja tänään sitten asunnon omistajan vanhemmat kävivät laitamassa sen paikoillen. Pakastin on kerkealla, mutta eipä se niin haittaa ja vähän on tullut muutosta siihen kaappiin, missa se jääkaappi on. Nyt voin sitten pakastaa ruokaa ihan kunnolla. : )

Nyt on taas alakanut pakkas kelit. Vaikka pakkasta ei paljoa ole, mutta kyllä se tuntui kun ulkona olin tunnin verran niin varpaita alkoi paleltamaan. Huomenna ois taas perjantai ja viikonloppukin lähestyy. Viikko kuluu todella nopeastii. Nyt mä vaan toivon etten sairastu kun siellä päiväkodissa on monenlaista tautia liikkeellä.