Pääisäinen tuli taas vietettyä. Tai ainakin osa siitä. Viime vuonna olin töissä tk:ssa koko pääsiäisen ja nyt olin kotona. Perjnatain olin koko päivän kotona. Illalla kävin ulkona viemässä roskappussin ja tulin takaisin sisälle. Siivoilin ja vain olin. Uunin ei oikein toiminut ja kanastani ei tullut valmista ollenkaan. Toivottavasti se uuni ei nyt hajoa. Koska pelkään että kos ilmoitan vuokrananatajalleni sen uunin hajonneen niin minun pitää muuttaa pois. Kun silloin joskus kun vuokran antajani vaihtui hän puhui että joskus siihen asuntoon tulee remontti. Mutta toivon että se uuni ei hajoaisi. Sieltä tuli kauheat höyrytkin. Sillä lailla sieltä ei ole koskaan aiemmin tullut. Pelkäsin että se syttyy palamaan.

Lauantain olin äitllä. Kävin äitin ja tyttöjen kanssa paistamassa makkaraa. Ja illalla kävimme katsomassa kokkoja. Sitten menin kotiin ja olin illan yksin siellä.

Maanantaina varmaan menen käymään äitillä syömässä. Tiistaina on taas paluu normaaliin arkeen.

Ensi viikon lauantaina olisi työpaiakn virkistysilta. Me mentäisiin syömään ja sieltä sitten baariin. Minut myös kutsuttiin erään tutun 23 vuotis synttäribileisiin juuri samaksi illaksi. Tämän tutun kanssa piin muutaman kerran sitä kerhoa, mutta hän sitten lopetti. Jotenkin minua jännittää ja pelottaa menää kumpaakaan näistä paikoista. Jotenkin pelkään sitä että minut nolataan tai jätetään yksin. Koska en oikein edes tunne näitä ihmisiä kunnolla. Mutta voisin jompaan kumpaan kuitenkin mennä. Mutta kuitenkin pelkään mennä baariin. En ole koskaan käynyt ja pelkään juuri sitä humalaa ja sitä kun siellä on oaljon ihmisiä. Mä pelkään sitä että jos en osaa lähteä pois sieltä tai teen jotakin typerää. Nää kaikki on varmaan ihan aiheettomia pelkoja, mutta ne vain tulevat. Aiemmin en ole ajatellut tarkaan sitä mistä nämä pelot voivat tulla, mutta nyt olen ajatellut sitä, että jos ne kumpuiavat siitä ajasta kun minua kiusattiin koulussa. Ehkä nämä kaikki ovat joitakin oireita siitä ajasta. Siitä ajasta joilloin pelkäsin olla koulussa toisten lasten kanssa. Enkä mä edes tiedä mitä tommoisiin laitetaan päälle.Mutta eihän mun ole mikään pakko mennä baariin asti. Voin lähteä kotiin missä vaiheessa tahansa jos siltä tuntuu.

Mun laidutus operaatio on tyssännyt nyt ihan kokonaan. En ole moneen viikkoon ajatellut edes laihduttamista ja olen mässäillyt, joten kiloja on kertynyt takaisin. Mutta jospa taas aloittaisin uudestaan sen ajatuksen laihduttamisesta. Vaikka vain sillä että lisäisin taas sitä liikuntaa, kun sekin on jäänyt nyt todella vähälle. En ole juurikaan liikkunut. Kun sairastelin tässä muutama viikko sitten niin en liikkunut sinä aikana ollenkaa. Siihen se liikkunta sitten tyssäsi. Samoin kuin ruokavalio.