Flunssa on ruvennut helpottamaan,mutta yskää on vielä.

Harjoittelussa on sujunut hyvin. Olen ykkösluokalla. Toisessa ykkösluokassa oleva sellainen hiljainen tyttö kysyi minulta eilen että tulenko heidänkin luokkaan. Vastasin että en tiedä. Menin sinne minne minut käsketään. Tänään tämä sama tyttö kysyi miksen tuli heidän luokalle. Vastasin tälle tytölle että olen tällä hetkellä Maija luokassa. Tyttölähti sitten jonnekkin leikkimään.

Musta tunttu että se mun ohjaaja luottaa muhun. Se antoi mulle tänään punakynän jolla voin korjata matematiikan laskuja. Se antoi myös tarkistus kirjan josta voin katsoa oikeat vastaukset, vaikka ne oli kuitenkin helppo laskea päässä, mutta kyllä niitä virheitä voi tulla.  : )

Mua on nyt vähä aikaa vaivannut yksi juttu. Mua oksettaa monesttikkin aamulla tai ennen ruokailuja tai niiden jälkeen. Tiedän etten voi olla raskaana, joten syy ei ainakaan voi olla se. Eilen oksensin sitten ihan kunnolla koululla. Sieltä tuli riisipuurot ulos.  Mikähän mua vaivaa. Se oksentamisen tunne tulee ihan yhtäkkiä. Monestikkin se on yökkäämistä, mutta kyllä sieltä on monesttikkin tullut jotain ulos. Ehkä mä vaan oon luulosairas. : )

Pakkasta on ollut yöllä kymmenisen astetta ja päivällä se on pysytellyt koko ajan siinä viiden pakkas asteen tuntumassa. Maa on jäässä ja paikoitellen on liukasta ollut. Taitaa se talvi tullakkin. : )