Tässäpä tämä Suomen kesä nyt on parhaimmillaan, kun hellerajat on rikottu j aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Alku kesä olikin kyllä viileä. Mutta miksei voi olla vaikka lämpötila 20 asteessa. Se on aina joko kylmää tai hellettä, mutta ei siitä väliltä.

Mulle tuli nyt se kesä flunssa. Ei se nyt niin kamalalta tunnu kuin talvella tai sitten mulla ei oo niin paha kuin talvella.Vaikka eihän sitä kovin kuumassa helteessä tunnu mukavalta olla nuhainen.

Maanantaina kävin siskojeni ja mummuni kanssa merellä. Oltiin siellä rannalla tunnin verran ja käytiin uimassa ja taas maattiin rannalla. Mä jopa paloin selästä ja tuli rusketusraitoja uimapuvusta. Mutta mukavaa oli. Sain jopa ajaa autolla. Hyvin se mun mielestä meni vaikka vähän mutkittelinkin. Mutta harjoittelemalla se mutkittelukin sitten joskus aikanaan loppuu. Parkkeeraaminen oli tosin vaikeaa.

T'änään kävin elämäni ensimmäisen kerran hierojalla. Se hieroi hyvin ja kävi todella kipeää joihinkin kohti mistä se painoi kunnolla. Niissä varmaa oli jotkin sellaiset kipu pisteet. Oikean puolen olkaapää älähti jumista pois, mutta vasemman puoleinen jäi vielä. Vasen puoli olikin minulla paljon jäykempi, mutta auttoi se vähän kuitenkin siihenkin. Selkää se hieroi ja niskaa. Niskan hierominen tuntui hyvältä ja käsien. Mutta käsien hierominen sattui kamalasti.

Kävin tänään myös iskällä. Olin aikeissa mennä hakemaan sieltä raparperejä, mutta kun istuin siellä jonkin aikaa niin ne sitten taas unohtuivat. Niin kävi viime kerrallakin. Jospa sitten joskus muistaisin ottaa niitä mukaani.