Mun joulu on mennyt hyvin. Ihanaa kun saa sanoa näin. Mun ei oo tarttenu olla ollenkaan yksin yhtenäkään joulu pyhänä. Jouluaattona kävin aamusta mummulla ja illasta menin käymään äitillä. Aaton aatto iltana Tommi tuli mulle ja se lähti sitten aatto aamuna. Joulupäivänä kävin aamusta iskällä ja Tommi tuli illasta. Me käytiin joulu ajelulla ja juteltiin aamu yöhön asti. Tommi lähti sitten tapaninpäivänä siinä puolen päivän aikaan. Musta oli tosi kiva kun se kävi mulla. Oon niin lääpälläni siihen.

Joululahjaksi sain käsilaukun, lankaa, siivoustarvikkeita,kynttilöitä, villasukat, viltin, mangeetin jääkaapin oveen, karkkia, korikärryn ( sen kokoamisessa on haastetta, vaikka se näyttää helpolta ei se sitä kumminkaan ollut kun jo kokeilin koota sitä)

Oon nyt hakenut kahteen eri paikkaan töihin. Ne on ollut vakituisia lähoitajan paikkoja. Saa nähä pääsenko kumpaankaan. No vastausta odotellessa. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. 

Jouluna en katsonut oikeastaan yhtään lasten ohjelmia. Se on ollut joka vuotinen perinne että oon kattonu joulupukin kuumalinjan ja ne lasten ohjelmat mitkä näkyy, mutta nyt en oo kattonu ku joulupukki ja noitarumpu elokuvan. Mistäköhän lie johtuu. Oonkohan jo kasvanut niiden ohi. 

Mulla ois ollu kuvia mitä oisin voinu laittaa tänne, mutta kun julkaisen teksin niin ei sitten näykkään, ainakaan tässä minulla. Osaisiko joku neuvoa minua tässä asiassa. OIs niin kiva laittaa aina välillä kuvia, kun niitä tulee kuitenkin aika paljon otettua. 

Hyvää uuden vuoden odotusta kaikille!!